ART OF LIFE
部屋とヘビメタと私と貴方と(ry

TOP
あー ネタが無い
そりゃネタなんかねーよ
だってメイプルにほとんどINしてな(ry

<挨拶

入るだけいちおう入るけど即落ちる ミタイナ

あ、引退とかしてないからね!?(

~音楽話~
もう最近アレです
HELLOWEENとGAMMA RAY っつーかカイハンセンしか聞いてないよアーライ!
『Temple of Hate / ANGRA』のカイ様も素敵だけどね
やっぱ自分のバンドのほうが自由にやってる感が強いっつーか。
いや、テンポーヘイトも「ゲスト」ボーカルとか言いながら全編にわたってエドゥ(ANGRAのボーカリスト。テラウマス)と掛け合いみたいにして歌ってるわけですg
いいんだよ カイ様だから(


さて 昨日に引き続き歌詞でも(死


I Want Out / HELLOWEEN
作詞・作曲:K.Hansen

From our lives beginning on
We are pushed in little forms
No one asks us how we like to be
In school they teach you what to think
But everyone says different things
But they're all convinced that
They're the once to see

So they keep talking and they never stop
And at a certain point you give it up
So the only thing that's left to think is this

I want out - to live my life alone
I want out - leave me
I want out - to do things on my own
I want out - to live my life and to be free

People tell me A and B
They tell me how I have to see
Things that I have seen already clear
So They push me then from side to side
They're pushing me to black to white
They're pushing 'til there's nothing more to hear

But don't push me to the maximum
Shut your mouth and take it home
'Cause I decide the way things gonna be

I want out - to live my life alone
I want out - leave me
I want out - to do things on my own
I want out - to live my life and to be free

There's a million ways to see things in life
A million ways to be the fool
In the end of it none of us is right
Sometimes we need to be alone

I want out - to live my life alone
I want out - leave me
I want out - to do things on my own
I want out - to live my life and to be free







例によって和訳です
ちゃんとしたのが見たければCDを買って売り上げに貢献しましょうね☆(銃声



オレ達は生まれ落ちた時から
小さな形式に捕らわれる
誰もがオレ達の意見なんて無視してしまう
学校じゃどう考えるべきかを教えてくれるけど
みんな違うことを教える
それでも彼らの言い分が正しいんだと思い込まされる

彼らはいつまでもしゃべり続ける
そのうちお前は諦めて
ただこう思うしかないのさ

外に出たい - 一人で生きるために
外に出たい - 一人にしてくれよ
外に出たい - 自分が思ったとおりにするために
外に出て - オレの人生はオレが決める そう、自由になるんだ

人々はAとかBとか言ってくる
どのようにモノを見るかまで指図される
そんなコトはわかってるのに
彼らはオレをこっちからあっちへと操り
意見を黒から白にひっくり返させ
オレ達がなにも意見しなくなるまで押し続ける

全力で押さなくたってわかるんだよ
そろそろ黙れ そんな考えは家に持って帰れよ
オレが何をしたってオレの勝手だろう

外に出たい - 一人で生きるために
外に出たい - 一人にしてくれよ
外に出たい - 自分が思ったとおりにするために
外に出て - オレの人生はオレが決める そう、自由になるんだ

人生においてものの見方なんて100万通りある
バカになる方法だって100万通りもあるんだ
結局 何が正しいかなんて誰にもわからない
オレ達は時には群れから離れるべきなんだ

外に出たい - 一人で生きるために
外に出たい - 一人にしてくれよ
外に出たい - 自分が思ったとおりにするために
外に出て - オレの人生はオレが決める そう、自由になるんだ







なんか ここ数日のオレの思考そのまんm(ry
やっぱカイハンセンさいこー!ヒャッハー

今日のBGM:Man On A Mission / GAMMA RAY
TOP
この記事に対するコメント
TOP

この記事に対するコメントの投稿















TOP

この記事に対するトラックバック
トラックバックURL
→http://hidemodoki.blog3.fc2.com/tb.php/10-5560d083
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
TOP
